Selamat Datang ke Laman Rasmi Alumni MRSM Tawau, Sabah! Semoga Laman ini memberi INFO kepada anda semua. Salam dari kami, Alumnians MRSM Tawau, Sabah. ( ALMART )

Alhamdulillah, rezeki datang lagi,

Posted by alumnimrsmtawau On 3:25 AM

Assalamualaikum.

Alhamdulillah tadi ada majlis di Hotel Promenade- HOTEL KESAYANGAN KAMU BUDAK MRSM TAWAU. haha. tempat dinner kita bha itu. kamu tidak ingat kah? hee =D

Persatuan Kebajikan Bugis Sabah dengan baik hatinya memberi hadiah berupa wang tunai untuk anak-anak Bugis yang telah mendapat keputusan yang cemerlang semasa SPM . Antara yang pergi tadi adalah, saya Andy Nurehan, Mohd Syazani, Nasarullah, Nur Zaimah Duraman, Citra Dewi dan Nor Safiana. Eh, ibu kepada Asnawi dan kakak kepada Zulfikar pun ada tadi,. Pelajar-pelajar PMR last year pun ada jugak. Ramai wakil MRSM Tawau ni. hihi.

Banyak juga nama lain dalam senarai tetapi ramai yang sudah sambung belajar, ada yang tiada di tawau juga. so. kami2 lah yg last pergi.

Alhamdulillah, rezeki2. ehsan daripada PKBS. Syukur, mentang2 dompet dah kempis. hehee terima kasih kepada Cikgu Nurrajatul Aswa sudi calling2 kami ne untuk pergi majlis ini. Cigu NOey terbaikk!!! thanx cigu.








masuk dewan tuh. ingat kenangan time kita dinner hehehe. :')


mahu tengok gambar lain?? sila klik di sini
http://www.flickr.com/photos/alumnimrsmtawau

Comments
1 Comments